Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Monday, March 25, 2013

internship

Assalamualaikum.

Waaaa.. lamanya aku tak menjengah laman blog ni. Buat masa sekarang ni aku tengah menjalani tempoh latihan industri aku di sebuah kilang perabot di selatan tanah air. Aku dah bekerja lebih kurang dalam tempoh 5-6 minggu dah. Alhamdulillah so far so good kerjanya walaupun asyik buat kerja yang sama ja tiap-tiap hari haha.. Sometimes rasa boring tu ada la jugak.. *actually most of the times* haha. Kerja enam hari seminggu, pheww awesome penatnya,. kekeke.. Don't nag too much Nadhrah! Btw, trust to Allah, setiap kejadian merupakan perancanganNya, kita sebagai makhluk perlu berusaha ke arah yang lebih baik. hee Jiayou to myself. I know i can do it, hope everything will be alright till next June. And also wish me luck in doing my preparation for my umrah on this coming Ramadhan.
Cheers all.


Salam. :D


p.s: Semalam donate darah, hari ni lesu satu hari di ofis :(

No comments: