Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Tuesday, March 26, 2013

#PART1 ---> nak further mengaji master

Assalamualaikum,


Aku dah dua tiga bolan bulan *teringat ustaz pi'e* duduk fikir nak sambung master, final pointer (cgpa) aku takda la se-gah mana pun, tapi aku nak jugak sambung master sebab aku rasa sekarang ni macam susah nak dapat peluang pekerjaan, lagi-lagi aku ni perempuan. Entah la, aku tak pasti samada pendapat aku ni betul atau salah, tapi aku nak sambung jugak. haha! #repetitivestatement

Dalam masa yang sama jugak, mak support aku suruh sambung, abang-abang kakak pun sama. Mak cakap macam ni kat aku, "biaq pi la kawan-kawan baby nak kahwin ka, apa-apa ka, baby sambung la master, kat mana-mana uni pun takpa, janji ada certificate... la ni susah nak dapat qeja, baik sambung, In shaa Allah mana tau boleh jadi lecturer, tak pun tutor ka." Tengok! mak aku suruh sambung dulu. haha.


OK lah, dah maghrib, nanti kalau ada kesempatan aku sambung cerita.

Salam Maghrib. :D

No comments: