Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Friday, July 15, 2011

Buka puasa

Assalamualaikum.

Walaupun dah lama saya buka puasa tadi, tapi saya tetap nak post entry ni hihi. Alhamdulillah, hari ni first day saya puasa dalam bulan Syaaban tahun ni, dapat juga ya puasa sehari. Seronok sebab puasa dengan mak ayah. *wink* 

Dan hari ni juga, first time saya makan udang lipan ataupun udang gertak. Masak simple aja, just goreng dengan garam kunyit. Tapi seriously, walaupun simple, rasa udang lipan goreng tu sedap. Thumbs up to my mom. :) Moga-moga lepas ni ayah beli lagi ya udang lipan. Lepas ni kita try bakar pula ya. ^^

rupa udang lipan goreng

p.s - gambar ni saya ambil di blog ini, lupa nak tangkap gambar tadi, maklumlah sibuk nak buka puasa. 

No comments: