Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Wednesday, July 13, 2011

starter like the appetiser

Assalamualaikum.

Bermula lagi sekali kisah hidup saya sebagai penulis blog. Sebelum ini saya telah mempunyai satu blog, tetapi blog tersebut telah pun saya delete disebabkan kemalasan yang melampau untuk update entry ketika itu. *hihi*

Di sini saya ingin memperkenalkan serba sedikit tentang diri saya. Saya merupakan seorang gadis yang berusia 21 tahun. Masih menuntut ilmu di sebuah institusi pengajian tinggi di selatan Semenanjung Malaysia dalam pengkhususan pengurusan. Saya merupakan anak bongsu dalam keluarga saya dan berasal dari Kedah negeri jelapang padi. 

Mungkin setakat ini dahulu untuk entry ini dan saya akan kongsikan sedikit sebanyak tentang perkara yang saya suka pada entry yang akan datang.

p.s - skema kot 1st entry ni~ haha.
p.s.s - maaf kalau bosan dan boring.
p.s.s.s - kalau ada yang tak puas hati, sila komen, jangan malu-malu.

heee~ ^^
  

No comments: