Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Wednesday, September 5, 2012

gelang aku hilang

Assalamualaikum,

Kalau tengok kat gambar header tu, aku pakai dua gelang. Tapi kat tangan aku sekarang ni ada satu. Dia pi hilang tang mana tah. Gelang kesayangan kot tu, mak aku bagi sebagai kenangan, ala-ala souvenir la. Made in China tuh. haha. Made-up by white Jed, aku dah pakai setahun lebih dah rasanya, alhamdulillah tali dia elok lagi, tak putus-putus. Nak kena cari nih. Hope aku jumpa nanti. Alang-alang hilang dalam rumah ni jugak.

that one white in color



p.s- btw, gelang ni ada kes yang menyebabkan aku kurangkan level respek aku kat seseorang, aduhai.

No comments: