Assalamualaikum






Blog ini merupakan tempat aku untuk berkongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku, maaf sekiranya sesetengah isu dalam blog ini menyentuh sensitiviti anda yang membaca. Smile :)



Sunday, September 2, 2012

meet my friend

Assalamualaikum,

Baru-baru ni, aku pergi kenduri kahwin kakak seorang kawan rapat aku, Puteri. It was a nice reception ceremony for both bride+groom and also the family. Majlis tu berlangsung di Dewan KUIN dan majlis tu berprotokol, so agak kena jaga tertib la dalam dewan tu. Yang seronoknya, aku dapat jumpa kawan-kawan aku yang dah lama tak jumpa sebab masing-masing sibuk study di universiti yang berbeza dengan aku. Diorang ni la antara geng-geng lepak aku kalau balik kampung, Mimi, Puteri, Ain, Fazza, Dewi, Tipah, Wani dll. Kat sini aku nak share gambar waktu majlis tu. :-)


bunch of photos ^^


That's all for today, wallaa~ goodnight.



No comments: